Afbeelding Afbeelding

Global-tickets gedupeerd?

Wil je gewoon gezellig kletsen over de auto- en/of motorenracerij dan ben je hier aan het juiste adres!
Plaats reactie
Patrick
Contacteer:

Global-tickets gedupeerd?

Bericht door Patrick » 09 jul 2020, 17:53

Ik heb op 17 december 2019 voor €1385 5 weekendkaarten gekocht bij Global-tickets.com voor de Grand Prix van Oostenrijk van afgelopen weekend. Aangezien ik niets van ze hoor en ze op mijn emails niet reageerden heb ik ze gebeld op onderstaand Duits nummer, gebeld met de postbusverhuurder in Groningen, ingebrekestellingen verstuurd per fax en aangetekende post naar het adres in Groningen maar is niet te bereiken dit bedrijf.

Inmiddels mijn rechtsbijstand ingeschakeld, en nu kreeg ik gisteren bericht van Global-tickets: geld terug of voucher. Ik was blij eindelijk iets van ze te horen en nog concreet met oplossing ook maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:
Simona Caffield (Global-Tickets)
Jul 9, 2020, 2:33 PM GMT+2

Hello Patrick,thank you for your message.We were unable to locate your order in our system from the order details you provided.Kindly let us know which order number you refer to in your message so that we can effectively process your request.

Kind regards,

Dat is raar, want ik had klantnummer en ordernummer namelijk direct doorgegeven. Daarna eens hier en daar geïnformeerd en heb inmiddels 3 anderen bij wie ook de bestelling niet gevonden kon worden. Dit nijgt naar oplichting en daarvoor ga ik ze strafrechtelijk en privaatrechterlijk aanpakken. Zal zo spoedig mogelijk Aangifte doen en mijn rechtsbijstand inzetten om dat te doen.

Tevens zie ik het als mijn taak om iedereen te waarschuwen voor dit bedrijf en hun praktijken. Voorkomen dat anderen ook gedupeerd raken!

Raceliefhebber 🏁 & Beheerder F1 forum

Patrick
Contacteer:

Re: Global-tickets gedupeerd?

Bericht door Patrick » 09 jul 2020, 18:09

Zojuist begrijp ik van meerdere andere gedupeerden dat ze ook bij hen geen bestelling konden vinden....

Dan is of je administratie een grote kolerebende of ben je willens en wetens mensen aan het oplichten, het begint er alle schijn van te hebben. Derhalve heb ik nu een aangifte gepland staan.

Patrick
Contacteer:

Re: Global-tickets / TD entertainment C.V. gedupeerd?

Bericht door Patrick » 09 jul 2020, 19:22

Er zijn een tiental andere gedupeerden in een messengergroup. Ik deel al mijn info met hen maar heb het liever online zodat andere gedupeerden dit ook kunnen vinden.

Consuwijzer is geïnformeerd en start een onderzoek naar Global-tickets.com.

Ik heb de politie inmiddels gevraagd of ik aangifte kon doen. Eerst werd dat afgehouden, maar toen ik aangaf dat het om een strafbaar feit gaat en ik recht heb om daar aangifte van te mogen doen kon ik wel terecht. Je moet dan wel even je best doen om dit recht af te dwingen.

Ik zal hier aangiftenummers verzamelen zodat iedere politieagent die hier terecht komt de aangiftes vN andere zaken kan koppelen.

Patrick
Contacteer:

Bericht door Patrick » 09 jul 2020, 19:30

Gegevens Global-tickets:

TD Entertainment C.V.
Winschoterdiep 50
9723 AB Groningen

BTW-nummer: NL 850986680B01
KvK-nummer: 53713273
Handelsregister Groningen
Algemeen directeur: Sascha Zielinski
Eventico is de Duitse vennoot van deze CV.

Mailadres: support@global-tickets.com
Telefoonnummer van Global-tickets.com: 00491805330025 (Tig keer gebeld maar wordt bij mij niet beantwoordt)
Fax: +31 50 311 9253

Bankrekeningnummer waar betaling heen is gegaan:
NL21ingb0674773837

Mocht je aangifte gedaan hebben dan kun je de aangifte sturen naar de ING, zij mogen niet faciliteren en zullen de rekening bij meerdere aangiftes sluiten dan kunnen er in elk geval geen nieuwe gedupeerden gemaakt worden.

Bankrekening:
TD Entertainment C.V.
IBAN: DE46 2004 0000 0388 4111 03
BIC: COBADEFFXXX
Commerzbank Hamburg

Patrick
Contacteer:

Bericht door Patrick » 09 jul 2020, 19:48

Getting some tickets ready for shipping!
We work together with a logistic company in Germany for the dispatch of your tickets.

Our friends at MSZ Logistik make sure your orders are dispatched properly and in time for your events.
Msz logistik ook maar eens vragen waar onze tickets zijn gebleven... En of ze er bewust van zijn dat de klanten van hun partner al maanden op hun geld wachten...

Robin
Contacteer:

Bericht door Robin » 10 jul 2020, 12:21

Ik ben benieuwd Patrick, afwachten.

Race liefhebber en beheerder van dit Formule 1 forum en MotoGP forum.

www.outdoorkartbaan.nl

* GP België 2012
* GP België 2013
* GP België 2014
* GP Duitsland 2018

Patrick
Contacteer:

Bericht door Patrick » 10 jul 2020, 19:52

Vandaag het volgende antwoord ontvangen:
Hello Patrick,

We have noted your answer and your bank details.

Please be patient as the refund may take some time.

Thank you for your understanding.

Kind regards,

Simona Caffield
Global-Tickets
Support

Klinkt goed? Toch niet dit antwoord is ook naar andere gedupeerden gegaan wat niet echt hoopvol is: hebben ze mijn order nu wel of niet gevonden? Ik heb ze laten weten dat ik mijn afspraak voor aangifte alleen verplaatst als ik een antwoord krijg wanneer mijn geld terugkomt.

AndrewANDMaria
Contacteer:

Bericht door AndrewANDMaria » 10 jul 2020, 23:55

Hello,
We are waiting too for any information. We bought a tickets for Hungaroring but we didn't recived them, and the race is on 19.07.
Next week we are going to call to netherlands embassy, maybe they can help us. Now is too late to organize trip to Budapest so we want our money back.
If you have some info please let us know.
Thanks

Patrick
Contacteer:

Bericht door Patrick » 11 jul 2020, 07:57

AndrewANDMaria schreef:
10 jul 2020, 23:55
Hello,
We are waiting too for any information. We bought a tickets for Hungaroring but we didn't recived them, and the race is on 19.07.
Next week we are going to call to netherlands embassy, maybe they can help us. Now is too late to organize trip to Budapest so we want our money back.
If you have some info please let us know.
Thanks
Good that you found us! It is a shame but we are not the only ones. Don’t know if the Embassy can help but it is worth a try. Is your ticketseller td entertainment from Groningen? Some guys I know spoke a person there: kevin N. I tried to contact him by Facebook but he does not respond, perhaps you can try to reach him also? Contact me for his details.

Patrick
Contacteer:

Bericht door Patrick » 15 jul 2020, 22:40

Ik heb inmiddels maandag een betaling van 2/3 van het totaal ontvangen. Tussen de regels door moest ik lezen dat de rest kosten waren die ik niet terugkrijg.

Ik ga nu Alsnog aangifte doen en zal ook mijn rechtsbijstand vragen om civielrechtelijke stappen te ondernemen.

Plaats reactie

Terug naar “Race café”